Fra 1 - 5 utsalgssteder
Slippe å manuelt skrive opp timer
Få hjelp til å planlegge skift
Kjøre timelister direkte til lønn
Komme i gang.
Behov for å samle alt
Slutte å skrive timelister på Excel
Rotete system
Ubevisst på hvordan dette funker i det heletatt
Trenger innføring
Mini
1-5 Butikker-
Fritt antall brukere pr butikk
-
Fri support
-
Oppstartshjelp også i prøveperioden
ingen risiko
Ønsker du å snakke med oss før du bestiller?
Vår norske kundesupport hjelper deg trygt i gang.
Popup – telefonnummer,
sender nummer til selger på SMS.
Du er ikke alene om å ville snakke med oss før du bestemmer deg. Vi er alltid en telefonsamtale unna. Lorem ipdum ne om å ville snakke med oss før du bestemmer deg. Vi er alltid en telefonsamtale unna. Loremne om å ville snakke med oss før du bestemmer deg. Vi er alltid en telefonsamtale unna. Lorem
ne om å ville snakke med oss før du bestemmer deg. Vi er alltid en telefonsamtale unna. Lorem
Telefontid hverdager 8-16

Modell må se inn i kamera, med headsett og signalisere at de er klare for å ta imot henvendelser som et kundesenter.
"Slik er det for små bedrifter å bruke oss"
Hva er deg som kjennetegner det største behovet til denne kundegruppen? Kjøre en popup undersøkese?
Notater for video.
Viktig at video betrygger kunden på hva han er på vei til å bestille ved å skildre hele onboardingreisen. Snakke til kunden direkte som at man har en samtale over et bord. Starter med å få hjelp av Erik som snakker på video. Hva annet er det kunden trenger å betrygges på? Eventuet sette på en popup som spør direkte framfor å gjette.







