Bjoerk Media

Display Annonser

Lesetid: 2 minutter

Slik kommer du i gang.

Lyst på en gratis annonseprøve
til din bedrift?

Noe lik display annonsen
du akkurat klikket på

Dine 2 alternativ

Enkel

Betale 3.000 til Bjoerk Media for kom i gang pakka. Da gjør jeg alt som skal til og lager annonser som jeg legger ut på lufta. Inkluderer klikk garanti.

Tid til ferdig max 1 uke. 

Vanskelig

Sette opp og produsere alt selv for første gang eller fortsette å lære den tunge måten til du får det til. Ingen garanti for at du lykkes.

Fra 2 arbeidsdager til aldri

Dine 2 alternativ

1. Enkel

Betale fra 3.000 til Bjoerk Media for å lage alt og få annonsene ut på lufta. Inkluderer klikk garanti på annonsene.

Tid til ferdig 1 uke. 

2. Vanskelig

Sette opp og produsere alt selv for første gang eller fortsette å lære den tunge måten til du får det til. Ingen garanti for at du lykkes.

Fra 2 arbeidsdager til aldri

Lyst på en gratis annonseprøve?

Display annonse

Dette trenger du for å kjøre Display Annonser

Først starter du med en gratis Annonseprøve

For å kjøre egne Display annonser trenger du først og fremst en Google Ads konto. Det er her du legger inn annonsene og velger hvor de skal vises. Dette er Googles eget verktøy for Display Annonser. 

For å produsere annonsene anbefaler jeg et program som heter Creatopy. Dette er et annonseproduksjonsverktøy som enkelt produserer annonsene dine i flere formater samtidig. Ikke bruk Photoshop til denne jobben da du bare kan lage i ett og ett format av gangen.

Så må du kjøre flere runder med annonser og lære fra gang til gang. I praksis mange nok ganger til det sitter skikkelig og du kan bruke annonsene riktig. 

Derfor bommer de fleste med egne Display Annonser

Det korte svaret er fordi det kreves veldig mye kompetanse fra erfaring til at man lykkes. Med erfaringen forstår du til slutt salgs psykologi på nett og hvordan du fører en kald kunde over til en betalende kunde. 

Dette er prinsippers som går igjen på all annonsering og ikke bare display annonser da salgsreisen er en universell sak som foregår i hodet på kunden. For å skape rett salgsreise for dine kunder kan det hende at du trenger en sammensetning av Display Annonser, landesider, retargeting annonser og omnichanel markedsføring. 

I korte trekk vil du føre oppmerksomheten til kunden over i fler steg og slik printe inn hva du kan løse eller hvilken fordel du kan gi framfor en konkurrent.